امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 3779 |
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰ | ارسال توسط :
2353 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

امروز در فضای مجازی فهرست نهایی نامزدهای عضویت در نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران دست به دست می شود با تایید صلاحیت ۱۵ نفز از اعضای فعلی هیات مدیره سازمان نظام مهندسی تهران که به دلیل بخشنامه تعارض منافع رد صلاحیت شده بودند پیش بینی می شود سرنوشت نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان تهران تغییر کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مهندس امروز   در حالی که بیش از این از سوی هیات اجرای نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان تهران از سوی اداره کل راه و شهرسازی  اعلام شده بود حدود ۱۵ نفر از اعضای کنونی هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به دلیل بخشنامه تعارض منافع رد صلاحیت شده‌‌اند  در اقدامی  دوباره تایید صلاحیت شده اند.

فهرست نهایی نامزدهای عضویت در نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

فهرست نهایی نامزدهای عضویت در نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مهندس امروز در فضای مجازی لیست فهرست نهایی نامزدهای عضویت در نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران در حالی دست به دست می شود که تمامی دواطلبان نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران منتظر اعلام رسمی فهرست نهایی نامزدهای عضویت در نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران از سوی وزارت راه و شهرسازی است.

نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی در حال حاضر در برخی از استان های کشور مانند مازندران و گیلان و گلستان،کردستان، خراسان رضوی، البرز،آذربایجان غربی،اصفهان، آذربایجان شرقی، مرکزی، فارس برگزار شد. شایات ذکر است در استان های مازندران ۹ نفز از داوطلبان نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان به دلیل بخشنامه تعارض منافع و در استان کردستان ۷ نفر و در استان خراسان جنوبی ۴ نفر و در استان خراسان رضوی ۱ نفر و در استان کهکیلویه و بویراحمد ۲ نفر دیگر از داوطلبان در نهمین دوره انتخابان هیات مدیره نظام مهندسی تهران از حضور در انتخابات منع شدند و توسط نامه رستم قاسمی ، وزیر راه و شهرسای پروانه فعالیت مهندسان متخلف به دلیل پرهیز از بخشنامه تعارض منافع تعلیق شدند.

تغییر سرنوشت نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان

به گزارش خبرگزاری مهندس همزمان با برگزاری نهمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان در سراسر کشور و حذف داوطلبان که از بخشنامه تعارض منافع پرهیز کرده بودند شاهد مشارکت بیشتر اعضای نظام مهندسی در صحنه انتخابات بودیم که گویای رشد مشارکت ۴۰ درصدی در مقایسه با دوره قبلی بود.

اما حالا با تایید صلاحیت دوباره بیشتر اعضای هیات مدیره فعلی سازمان نظام مهندسی ساختمان می بایست منتظر ماند تا جامعه مهندسی و اعضای ۱۵۰ هزار نفری سازمان نظام مهندسی تهران چه سرنوشتی را در آمار مشارکت در این نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران به ارمغان می آورند.

 

 

Views: 79

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطخبرگزاری مهندس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید