امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 3918 |
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۳۴ | ارسال توسط :
871 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرگزاری مهندس از ساعت ۸ صبح امروز نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران آغاز شده است. این در حالی است که روسای سازمان شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور و سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از حضور در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران کنار گذتشته شده اند و حذف شده اند.
از سویی دیشب در راستای اظهارات معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی شنیده‌ها حاکی از آن است صلاحیت احمد خرم، سید مهدی هاشمی، رضا خوان پایه، علیرضا میر جعفری، سیامک الهی فر، محمود سردار، بیژن خطیبی، محمد صابونی، بیتا جمالی، محمد طاهری رد شده است.
همچنین پروانه اشتغال به‌کار حسام الدین راقی و مهیار فرنیا نیز تعلیق شده است.

به گزارش خبرگزاری مهندس بر اساس آنچه دیروز هیئت اجرایی انتخابات استان تهران اعلام کرده صلاحیت ۲۱۰ نفر تایید شده است.

این تعداد در مقایسه با لیست قبلی تایید صلاحیت شده‌ها ۲۱ نفر کمتر شده است. از این تعداد ۱۰ نفر رد صلاحیت و پروانه اشتغال به‌کار ۲ نفر دیگر از کاندیداها تعلیق شده است.

روسای سازمان شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور و استان تهران از حضور در انتخابات نظام مهندسی ساختمان تهران حذف شدند

بنابر گزارش های دیشب در راستای اظهارات معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی شنیده‌ها حاکی از آن است صلاحیت افراد زیر که از نامزدهای نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران بودند، رد شده است و از حضور در انتخابات نظام مهندسی ساختمان تهران حدف شدند.

احمد خرم

سید مهدی هاشمی

رضا خوان پایه

علیرضا میر جعفری

سیامک الهی فر

 محمود سردار

بیژن خطیبی

محمد صابون

بیتا جمالی

محمد طاهری

همچنین پروانه اشتغال به‌کار حسام الدین راقی و مهیار فرنیا نیز تعلیق شده است.

 

 

لازم به ذکر است این اشخاص به‌دلایل موصوف حائز شرایط برای داوطلبی جهت عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نیستند و هیئت اجرایی و دستگاه نظارت موظفند این موضوع را در زمان احراز صلاحیت افراد لحاظ کنند.»

 

با وجود آن‌که نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از دقایقی پیش به‌صورت الکترونیکی آغاز شده است، برخی از نامزدهای رد صلاحیت شده فشار بر وزارت راه و شهرسازی برای توقف برگزاری انتخابات را تشدید کرده‌اند. اقدامی که به‌نظر نمی رسد وزیر راه و شهرسازی را تحت تاثیر قرار دهد.

 

 

 

 

 

حاشیه های داغ انتخابات نظام مهندسی ساختمان تهران

به گزارش خبرگزاری مهندس رد صلاحیت نامزدهای نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در این دوره با حاشیه های فراوانی روبرو شد. مهمترین حاشیه های داغ انتخابات نظام مهندسی ساختمان رد صلاحیت کاندیداهایی بود که به دلیل بخشنامه تعارض منافع از حضور در رقابت این دوره از انتخابات نظام مهندسی ساختمان حذف شدند .

شایان ذکر است در استان اصفهان بالغ بر ۱۶ نفر از اعضای هیات مدیره فعلی سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان و در مازندران ۹ نفز و در کردستان ۴ نفر و خراسان جنوبی ۲ نفر و در خراسان رضوی ۱ نفر و در استان تهران ۱۰ نفر از اعضای هیات مدیره فعلی سازمان نظام مهندسی ساختمان به دلیل بخشنامه تعارض منافع از حضور در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان حذف شدند و از رقابت در این انتخابات جا ماندند.

مجازات مهندسان نامزذ نهمین دوره انتخابات نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان

از سویی نامزدهایی که از اجرای بخشنامه تعارض منافع در نهین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان پرهیز کردند پیرو دستور رستم قاسمی،وزیر راه و شهرسازی ، پروانه اشتغال آنها به دلیل سرپیچی از قانون به تعلیق درآمد.

Views: 137

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطخبرگزاری مهندس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید