امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 2414 |
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹ | ارسال توسط :
179 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

پایگاه اطلاع رسانی مهندس پرس در نظر دارد در هفته مهندس به مناسبت گرامیداشت روز مهندس در صندلی داغ این هفته به موضوع جایگاه معیشتی مهندس بپردازد. جامعه توسعه یافته از گروه های مختلفی تشکیل شده است که هر گروهی وظیفه خاصی در جامعه بر عهده دارد. هر فردی با توجه به مسئولیتی که در […]

پایگاه اطلاع رسانی مهندس پرس در نظر دارد در هفته مهندس به مناسبت گرامیداشت روز مهندس در صندلی داغ این هفته به موضوع جایگاه معیشتی مهندس بپردازد.

جامعه توسعه یافته از گروه های مختلفی تشکیل شده است که هر گروهی وظیفه خاصی در جامعه بر عهده دارد. هر فردی با توجه به مسئولیتی که در جامعه بر عهده دارد باید رفتار و کنش های خاصی از خود در قبال جامعه نشان دهد تا مورد قبول افراد جامعه برای مشارکت، همکاری و فعالیت قرار گیرد. یکی از مهمترین گروه های هر جامعه که به جرات می توان گفت از فرهیختگان جامعه اند و نقش مهمی در توسعه و پیشرفت ایفا می کنند، مهندسان و مدیران آن جامعه هستند. در تعریف لغوی مهندسان گروهی هستند که از کاربرد علوم و ریاضی و با بهره گیری از مواد معدنی و منابع انرژی موجود در طبیعت در بهبود زندگی و ساختن ماشین ها و ساختمان هایی که در ان زندگی می کنیم و دیگر تولیدات بشری به طورمفید و ثمربخش استفاده می کنند .

 همانگونه که مهندسان نیز مانند سایر گروه های جامعه و ظایف و مسئولیت هایی را در قبال اجتماعی که در آن زندگی می کنند، بر عهده دارند. سیاست گزاران در جهت حفظ و ارتقای پایگاه اجتماعی و اقتصادی جامعه مهندسان نقش بسزایی دارند صندلی داغ این هفته که با مناسبت روز مهندس همراه شده است در نظر دارد روز سه شنیه مصادف با زادروز خواج نصرالدین طوسی در صندلی داغ علل تنزل جایگاه مهندسان در کشور را به بحث و گفتگو بگذارد . از مهندسان گرامی دعوت می شود دیدگاه و نظرات خود را ارسال نمایند.

Views: 43

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطخبرگزاری مهندس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید