امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 475 |
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ | ارسال توسط :
68 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

شهردار مشهدمقدس گفت: در رابطه با موضوع “سیمپ ” ( سامانه یکپارچه مدیریت پسماند) بسیار واجب است که بیشتر از گذشته به این مساله، بپردازیم.

به گزارش خبرآنلاین از مشهد مقدس :  محمدرضا کلائی ظهر امروز در مراسم بهره برداری از فاز دوم کارخانه بازیافت کاغذ، اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند و معاونت خدمات شهری مشهد در کنار مابقی عناصر سازمان شهرداری، باید چند پروژه مهم را تا پایان سال به بهره‌برداری برساند و نباید مانعی در این رابطه سبب به تاخیر افتادن این پروژه‌ها شود.
وی افزود: امید داریم بخش‌هایی که مرتبط با توسعه‌های آتی و پروژه‌های مهم شهری است، با سرعت بیشتری مسیر خود را طی کند.
شهردار مشهد بیان کرد: در رابطه با موضوع “سیمپ ” ( سامانه یکپارچه مدیریت پسماند) بسیار واجب است که بیشتر از گذشته به این مساله، بپردازیم. ما موضوع فرهنگ شهروندی را تاکنون به خوبی متمرکز کردیم. همچنین نباید در دو مساله و پروژه مهم حق تقدم عابر پیاده و جمع آوری زباله‌های خشک کوتاهی صورت گیرد.
کلائی تصریح کرد: همچنین حوزه‌هایی که مرتبط با برنامه‌های توسعه‌های آتی ما در بخش پسماند وجود دارد نیز باید به سرعت پیش برود و باعث شود تا شهر مشهد پیشرو بودن خود را در حوزه مدیریت پسماند ادامه دهد. امید دارم شهروندان مشهدی شاهد یک شهر ریسک‌پذیرتر با قابلیت زندگی بالاتری را پیدا کنند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر عملا دور ریختن زباله چیزی است که باید به لحاظ ذهنی و فرهنگی حل شود، تاکید کرد: ما نیز آن را به لحاظ عملیاتی حل کنیم.
شهردار مشهد با بیان اینکه زباله شی مفیدی است که در حال حاضر کارکرد خود را از دست داده، اضافه کرد: باید کارکرد اصلی به آن بازگردد و در این رابطه مفهوم دور انداختن زباله را از زندگی خود حذف کنیم.
۴۶

Views: 26

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطخبرگزاری مهندس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید