امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 3341 |
تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۷:۵۴ | ارسال توسط :
161 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

سازمان نظام‌مهندسی تهران در نظر دارد آن دسته از اعضای محترمی را که برای انتخابات شورای شهر کاندیدا شدند، شناسایی و به جامعه مهندسی معرفی کند.

به گزارش خبرگزاری مهندس و به نقل از روابط‌عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران؛ نقش شوراهای اسلامی در توسعه و آبادانی شهر انکارشدنی نیست. مجموعه‌هایی که علاوه بر انتخاب شهردار، وظیفه سیاست‌گذاری و مدیریت شهری نیز بر دوش آنهاست. حتماً مواردی مانند نحوه اجرای پروژه‌های ساختمانی، توسعه و شهرسازی و زیبایی و استانداردسازی نمای ساختمان‌ها متأثر از تصمیمات آنها است.

حضور مهندسان صاحب‌صلاحیت رشته‌های مختلف مهندسی ساختمان برای همین در این شوراها می‌تواند به اتخاذ تصمیمات کارشناسی، علمی و مناسب برای مردم مناسب باشد. حالا که در آستانه برگزاری ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم؛ انتخاباتی که بنا است همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۸ خرداد سال جاری در همه نقاط کشور از جمله همه شهرهای استان تهران برگزار شود.

جمعی از مهندسان صاحب‌صلاحیت و خبره‌ و اعضای سازمان نظام‌مهندسی برای کاندیداتوری در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای مختلف استان ثبت‌نام کرده‌اند. سازمان نظام مهندسی تهران در نظر دارد ضمن شناسایی اعضای سازمان که برای انتخابات اعلام نامزدی کردند، نسبت به معرفی آنها به افکار عمومی و جامعه بزرگ مهندسی اقدام کند. هم‌چنین درصورت کسب آرای مردم و برگزیده شدن در انتخابات از آنها تجلیل به عمل آورد.

برای همین از عموم اعضا مهندسان صاحب‌صلاحیت سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران که برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای مختلف استان ثبت‌نام کردند، تقاضا می‌شود با مراجعه به سایت سازمان به آدرس زیر نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به دفتر حوزه ریاست سازمان مراجعه کنید.

 

Views: 38

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطخبرگزاری مهندس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید