امروز: یکشنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۴ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 28 ذو القعدة 1446 | 2025-05-25
کد خبر: 2523 |
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳ | ارسال توسط :
85 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران از نظارت و پیگیری دستگاه قضایی در احقاق حقوق خریداران مسکن مهر پردیس خبر داد. به گزارش خبرنگار مهندس پرس، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران با اشاره به نظارت و پیگیری دستگاه قضایی در احقاق حقوق خریداران مسکن […]

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران از نظارت و پیگیری دستگاه قضایی در احقاق حقوق خریداران مسکن مهر پردیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهندس پرس، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران با اشاره به نظارت و پیگیری دستگاه قضایی در احقاق حقوق خریداران مسکن مهر پردیس و برطرف کردن مشکلات و حل دعاوی مرتبط با این پروژه از بر طرف شدن بخش قابل توجهی از مشکلات هموطنان خبر داد و با اعلام اینکه حل سایر مشکلات پروژه توسط شرکت عمران شهر پردیس در دست اقدام است، عنوان کرد: نظارت مسئولین قضایی تا برطرف شدن کامل مشکلات ادامه خواهد داشت.

علی دیزجی با اشاره به ساخت بیش از ۹۵ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس افزود: با توجه به حجم بالای ساخت و ساز انجام شده و تعداد قابل توجه ساکنین در این مجتمع‌ها توجه به خدمات‌رسانی مناسب، انجام تعهدات شرکت سازنده به خریداران، فراهم کردن زیرساخت‌ها و طراحی سازوکارهای مدیریتی ضروری است و در صورت عدم توجه به این موارد زمینه‌ساز پیدایش مشکلات آتی و بحران آفرین خواهد بود که با ایجاد مشکلات فراوان برای مردم منجر به حجم بالای دعاوی و تشکیل پرونده در محاکم قضایی خواهد شد.

دیزجی افزود: به همین منظور با نظارت و حضور فعال دادستانی شهرستان پردیس و همکاری شرکت عمران شهر جدید پردیس اقدامات مناسبی صورت پذیرفته و سایر موارد هم در دست اقدام است.

وی ادامه داد: بر اساس اقدامات صورت گرفته توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس و در همکاری با دادستان شهرستان پردیس ۱۳۵۵ هکتار از اراضی متعلق به این پروژه سند رسمی گرفته‌اند و ۳۲ هکتار از اراضی مسکن مهر رفع معارض شده است.

دیزجی ادامه داد: همچنین با هدف پیشگیری از وقوع تخلفات خرید و فروش واحدهای مسکن مهر و ایجاد شفافیت در این فرآیند، سامانه استعلام الکترونیک با دستور دادستان پردیس اجرایی و سامانه مذبور در دفاتر اسناد رسمی راه‌اندازی شده است. در خصوص تسهیل امر پاسخگویی به مشتریان سامانه ارتباط با مشتریان راه‌اندازی شده که پاسخگوی سؤالات و مشکلات تماس گیرندگان است.

این مقام قضایی با اشاره به سایر مشکلات مطرح در این پروژه به بحث مشکل فاضلاب فاز ۱۱، مشکلات محیط زیستی ایجاد شده در آبشار کمرد و مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در فاز ۸ عنوان داشت بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و بنابر توضیحات مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، تأسیسات پمپاژ فاضلاب فاز ۱۱ و انتقال به تصفیه‌خانه شهر پردیس خریداری و نصب شده و تا انتهای این ماه به بهره‌برداری کامل می‌رسد و مشکلات زیست محیطی در خصوص آبشار و مشکلات آنتن‌دهی و دکل مخابراتی فاز ۸  تا انتهای سال رفع مشکل خواهد شد.

وی افزود: همچنین با تأکیدات صورت گرفته شرکت ملزم به انجام مراحل قانونی و رفع مشکلات جهت تنظیم سند رسمی برای مالکان واحدهای ساخته شده شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه اطلاع رسانی مهندس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید