امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 3696 |
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۰۳ | ارسال توسط :
330 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

احمد خرم ریاست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور  در برابر اقدامات رستم قاسمی ،وزیر راه و شهرسازی برای تعلیق پروانه اشتغال مهندسان در ۸ استان کشور طی نامه ای اعتراض خود را به نمایندگی از سوی مهندسان اعلامه داشته و از مقام وزارت راه وشهرسازی درخواست داشته تا جدید نظری در روند تعلیق پروانه اشتغال به کار مهندسانی که  دواطلب نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان شده اند، داشته باشند.

به باور احمد خرم، ریاست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور تعلیق پروانه اشتغال مهندسان به خاطر پرهیز از بخشنامه تعارض منافع نوعی مجازات است که مستلزم رسیدگی در مراجع قضای و شورای انتظامی با حق دفاع و اعتراض به رای صادره است.

بنابر گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی مهندس رستم قاسمی وزیر راه وشهرسازی دیروز در اقدامی دوباره پروانه اشتغال ۸ استان دیگر را به دلیل پرهیز از بخشنامه تعارض منافع تعلیق کرد.

بنابر این گزارش در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان ۲ نفر از مهندسان در استان کهکیلویه و بویر احمد ۷ نفر در استان کردستان و ۱ نفر در استان خراسان ضوی و ۴ نفر در استان خراسان جنوبی و ۹ نفر در استان مازندران پروانه اشتغال به کار آنها به دلیل پرهیز از تعارض منافع به دستور وزارت راه و شهرسازی به تعلیق در آمد. شایان ذکر است که برخی از این مهندسان از اعضای فعلی هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان ها بوده اند. در پایتخت کماکان خبری از اسامی مهندسان داوطلب در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران نیست و طبق شنیده های قبلی ۱۵ نفر از ۲۵ نفر اعضای هیات مدیره فعلی سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران رد صلاحیت شده اند اما با این وجود کماکان همه مهندسان منتظر هستند که لیست نهایی اسامی دواطلبان نامزد در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان ابلاغ شود و ببیند که پروانه اشتغال کدامیک از مهندسان هیات مدیره فعلی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به دلیل پرهیز از بخشنامه تعارض منافع تعلیق می شوند. شایان ذکر است که برخی از مهندسان هشتمین دوره هیات مدیره فعلی سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران به دلیل رعایت بخشنامه تعارض منافع از حضور در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی تهران به خاطر جلوگیری  از تعلیق پروانه اشتغال به کار مهندسی اشان انصراف داه اند.

از سویی احمد خرم ریاست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور  در برابر اقدامات رستم قاسمی ،وزیر راه و شهرسازی برای تعلیق پروانه اشتغال مهندسان در ۸ استان کشور طی نامه ای اعتراض خود را به نمایندگی از سوی مهندسان اعلام داشت و از مقام وزارت راه وشهرسازی درخواست داشت تا جدید نظری در روند تعلیق پروانه اشتغال به کار مهندسانی که  دواطلبان نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان شده اند، داشته باشند.

به باور احمد خرم، ریاست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور تعلیق پروانه اشتغال مهندسان به خاطر پرهیز از بخشنامه تعارض منافع نوعی مجازات است که مستلزم رسیدگی در مراجع قضای و شورای انتظامی با حق دفاع و اعتراض به رای صادره است.

محتوی کل نامه احمد خرم در ذیل خبر برای مطالعه مهندسان آمده است.

به گزاش خبرگزاری مهندس بر اساس جدول زمانبندی نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظاممهندسی ساختمان امروز ۷ مهر ۱۴۰۰ در استان های ایلام، البرز، خراسان جنوبی، مازندران، کهکیلویه و بوبر احمد برگزار می شود و در روز جمعه ۲ مهر و ۴ مهر ادامه انتخابات در استان های خراسان شمالی و کرمانشاه برگزار شده بود.

همچنین فردا پنجشنبه ۸ مهر در ادامه نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در کشور استان های اصفهان، بوشهر،خراسان رضوی، کردستان،کرمان، گلستان، مرکزی؛ هرمزگان،همدان و سیستان وبلوچستان و کهگیلویه و بویر احمد ،اردبیل و آذربایجان شرقی و غربی برگزار خواهد شد.و در روز جمعه ۹ مهر ماه استان های خوزستان و فارس و قم و گیلان و لرستان هم انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار خواهد شد که نتایج انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در خبرگزاری مهندس به اطلاع مهندس و مهندسان و کاندیداهای نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خواهد رسید.

 

Views: 32

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطخبرگزاری مهندس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید