امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 4613 |
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۵۲ | ارسال توسط :
6272 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

با ۳۰۰ میلیون در این منطقه لاکچری رهن کنید+ جدول آدرس برای رهن خانه در منطقه سعادت آباد تهران به حداقل ۳۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارید. این ها فقط تبلیغ که بهتر هست بگوییم طعمه دلالان املاک هستند یکی از خبرنگاران برای شفاف شدن موضوع اقدام به تهیه گزارشی مستند نمود لذا در تبلیغات یکی […]

با ۳۰۰ میلیون در این منطقه لاکچری رهن کنید+ جدول آدرس

با ۳۰۰ میلیون در این منطقه لاکچری رهن کنید+ جدول

برای رهن خانه در منطقه سعادت آباد تهران به حداقل ۳۰۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارید.

این ها فقط تبلیغ که بهتر هست بگوییم طعمه دلالان املاک هستند

یکی از خبرنگاران برای شفاف شدن موضوع اقدام به تهیه گزارشی مستند نمود

لذا در تبلیغات یکی از مشاوران املاک که به همین شکل آگهی کرده بود که ۳۰۰ میلیون پیش ماهی ۵ میلیون یک ملک در سعادت آباد ۱۲۰ متری اجاره داده می شود بعد از اینکه خبرنگار دفتر خبرگزاری مهندس به صورت ناشناس تلفنی زنگ به شماره آگهی مورد نظر زد. مشاور املاک گفت که این فایل فروخته شده و اجاره رفته بعد پرسید قیمت مد نظر شما برای اجاره چیست.

از خبرنگار خواستیم دوباره و سه باره تماس بگیرند.

جالب آنکه در هر بار تماس تلفن دوم و سوم هم به صورت غیر منتظره های همه مشاوران املاک به صورت عجیبی به یک شکل می گفتند خانم این فایل خیلی فوری اجاره رفته شما بفرمایید بودجه شما چقدر هست و در نهایت هم می گفتند که اون فایل استثناء بوده و همین داستان هایی که همه ما می دانیم و همه امان به گوش شنیده ایم و برایمان آشنا است. که ای بابا این قیمت های سال قبل بوده و بزمانی که  دلار ۳۰ هزارتومانی بوده اما  الان دلار دوبرابر شده و از این بهانه های همیشگی برای ترفند اینکه امسال دیگه پارسال نیست. و در نهایت هم که بحث می کنیم که بابا به دلار چه ربطی داره مسکن چنان با نگاه طلبکارانه ای عنوان می کنند که مثل اینکه خبر ندارین یه پراید ۲۰۰ میلیون شده حالا می خواین مسکن گران نشه!

حالا چرا واقعا اینجوری شده و چرا فضای خرید و فروش ملک و رهن و احاره مسکن دلالی  با چند دست دلال دست به دست می شود و در نهایت با قیمت بالابود که قیمت واقعی مسکن نیست به مستاجران و خریداران مسکن می رسند.

این وسط سر چه کسی کلاه رفته و چه کسی سود می کند؟

در این گزاش تلاش داریم تا موانع و شگردهای دلالهای خرید و فروش و رهن و اجاره مسکن را رو کنیم تا حدقل مستاجران و خریداران مسکن بدانند بالابود در مسکن چیست و چگونه در خرید و فروش مسکن و رهن و اجاره مسکن سرمان کلاه گشاد نرود.

به گزارش خبرگزاری مهندس با توجه به افزایش نرخ ارز به خصوص تلاطم در بازار ارز این روز ها شاهدیم که قیمت هایی که مشاوران املک برای اجراه به مستاجران پیشنهاد می دهند سر به فلک می کشد .

متاسفانه در بخش رهن و اجاره که مستاجران بیشتر تمایل به رهن واحد مسکونی برای اجاره دارند را شاهدیم مالکان به خاطر پایین رفتن ارزش پول ریال چندان تمایلی به دادن رهن ملک خود و گرفتن مبلغ رهن نیستند از همین رو مستاجران می بایست به دنبال واحدی صرفا برای رهن کامل نگردند و جستجو نکنند .

نکته مهم در جستجوی رهن و اجاره ملک  مستاجران هوشیار باشند که مشاوران املاک در محاسبه پول رهن متاسفانه در شرایط قرارداد اجاره ذکر نکنند پول پیش بابت ضمانت اجاره یک ساله، چراکه این روزها شاهد این ترفند مشاوران املاک هستیم که به مستاجران اینگونه القا می شود که این مبالغ پیش بابت ضمانت پرداخت کل مبلغ اجاره سالیانه دریافت شده است تا اگر مستاجر نتواند ماهیانه مبلغ اجاره را پرداخت نماید از آن کسر نماید. در حالیکه اگر چنان باشد شما به مشاوران املاک بگویید که پس از مبلغ اجاره بنده  این مبالغ را کسر نمایید. از سوییی مستاجران هوشیار باشند این ترفند مشاوران املاک  برای اجاره به نفع مالک و خودشان است که مبالغ بیشتری برای رهن از مستاجران اخذ نمایند . به همین خاطر هم شاهدیم مبالغ پیش اجاره از مبلغ رهن در سالهای قبل سربه فلک کشیده است در حالیکه اخد اینگونه مبالغ رهن کاملا غیر قانونی بوده و مبلغ رهن به همان صورت سال های قبل می بایست محاسبه گردد.

مستاجران مراقب بالابود قیمت مسکن در رهن و اجاره باشند

بنابر گزارش خبرگزاری مهندس هشداری که به مستاجران به خصوص خریداران مسکن می دهیم آن است مراقب بالابود در قیمت مسکن  و رهن و اجاره مسکن باشید. همانطور که می دانید متاسفانه برخی از مشاوران املاک کاملا غیر قانونی اقدام به قیمت گذاری غیرواقعی در املاک نموده که همان به اصطلاح بالابود در قیمت مسکن گفته می شود سبب افزایش قیمت مسکن و حباب مسکن گردیده است. لذا خریداران مسکن و مستاجران بی گدار به آب نزنند و بسیار هشیارانه عمل کنند و تا جایی کی می توانید با حوصله در زمان مناسب اقدام به خرید مسکن و رهن و اجاره نمایید.

 

 پیشنهاد سازنده و نکات کلیدی  به مستاجران و خریداران مسکن 

اولین گام طلایی برای خرید مسکن و اجاره مسکن آن است که مستاجران در زمان فصل تابستان علی رغم اینکه فصل جابجایی مستاجران برای ملک می باشد اقدام به جابجایی و جستجو برای اجاره به هیچ وجه نکنند

هشدار برای مستاجران فصل تابستان تب اجاره بالاست

چراکه در این زمان مشاوارن املاک که می دانند چون تقاضا برای اجاره در فصل تابستان که فصل جابجایی مستاجران هست تقاضای انباشته وجود دارد لذا به قول قدیمی ها مشاوران املاک از آب گل آلود ماهی می گیرند و به دلیل افزایش تقاضا و کمبود عرضه مسکن از سوی مالکین برای اجاره به راحتی اقدام به بازی و طاقچه بالاگذاشتن برای افزایش و بالابردن نرخ اجاره می کنند.

زمینه فراهم شدن بالابود در خرید و فروش و اجاره مسکن توسط دلال های املاک

دومین گام طلایی برای خریداران و مستاجران مسکن انتخا زمان مناسب برای خرید و رهن و اجاره مسکن می باشد. بله دقیقا برعکس دامی که مشاوران املاک برای مستاجران در فصل تابستان که فصل جابجایی مسکن برای مستاجران پهن می کنند توصیه می شود در فصل پاییز به خصوص فصل زمستان که رکود بازار مسکن می باشد و به اصطلاح یخ زدگی در فصل زمستان باعث رکود در نقل و انتقالات اعم از خرید و فروش و رهن و اجاره مسکن می شود بهترین زمان برای خرید و رهن و اجاره مسکن می باشد.

خرید و فروش میلیونی فایل فروشندگان و مالکین توسط مشاوران املاک

به نظر شما چرا شماره تلفن مالکین و صاحب خانه هایی که خواهان فروش و اجاره ملک شخصی خود هستند توسط افرادی در قالب شغل های کاذب به عنوان فایل دست اول خریدارن و فروشندگان مسکن و مستاجران با قیمت های میلیونی داد و ستد می شود.

صاحبان خرید و فروش فایل دست اول بانک اطلاعات خریداران و فروشندگان و مستاجران مشاوران املاک هستند.

دقیقا به خال زدید و درست متوجه شده اید دلاان در بازار خرید و فروش ملک و رهن و احاره ملک با شگرد بالابود اقدام به افزایش های نجومی قیمت در خرید و فروش و رهن و اجاره ملک می کنند  لذا توصیه می شود به  خریداران مسکن و مستاجران رهن و اجاره که به دنبال فایل دست اول یعنی همان مالکین و صاحب خانه ها باشید.

هشدار! هشدار! کمی با دیدن آگهی های مسکن مکث کنید!

 یک واحد زیر ۱۰۰ متر در خیابان ۲۴ متری در محدود سعادت آباد به نظر می‌رسد که اگر مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان برای رهن (پول پیش) در نظر گرفته اید و توانایی پرداخت اجاره بهای ماهیانه ۵ میلیون تومان را دارید به این محدوده فکر کنید.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است. به نظر شما این فقط یک آگهی نیست؟!

محله متراژ سال ساخت اجاره رهن
۲۴ متری ۶۵ ۱۳۸۶ ۵ ۸۰۰( میلیون)
سرو ۹۱ ۱۳۸۶ ۲۰ ۵۰۰( میلیون)
بلوار پاکنژاد ۱۲۰ ۱۳۸۹ ۲۷ ۶۰۰( میلیون)
بلوار شهرداری ۱۰۰ ۱۳۸۶ ۱۵ ۴۰۰( میلیون)
بلوار فرحزادی ۱۱۰ ۱۳۷۹ ۲۰ ۹۰۰( میلیون)
میدان کاج ۸۵ ۱۳۹۴ ۳۳ ۳۰۰( میلیون)

Views: 0

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطخبرگزاری مهندس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید