امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 4713 |
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۴ | ارسال توسط :
413 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش خبرگزاری مهندس با موافقت دولت از امروز هر هفته چهارشنبه و پنجشنبه در کشور تعطیل رسمی اعلام شد. این خبر فوری جهت حفظ لامت شهروندان اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهندس برای نخستین بار چهارشنبه و پنجشنبه در سراسر کشور تعطیل شد.

این خبر فوری که امروز با توافق از تریبون خبرگزاری مهندس اعلام شد در جهت حفظ سلامت شهروندان در هیئت دولت مصوب گردیده است.

با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.

 بنابر گزارش خبرگزاری مهندس سخنگوی دولت امروز از موافقت دولت با روزهای تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه در حالی خبر داد که قرار بود طرح تعطیلی جمعه و شنبه به صورت رسمی روزهای تعطیلی کشور و اداره جات بخ جاری تعطیلی پنجشنبه و جمعه گردد.

علی بهادری جهرمی در پستی در شبکه مجازی ایکس نوشت: با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهندس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در توئیتی از تعطیلی چهارشنبه و پنج شنبه خبر داد، بهادری جهرمی نوشت:

«با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری، به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیئت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.»

 پن

شایان ذکر است بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت روز گذشته پیشنهاد تعطیلی آخر هفته را داده بود.

وی گفته بود : در هر شرایطی که عوامل محیطی سلامت مردم را دچار مشکل کند وزارت بهداشت وارد می‌شود و با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای گرمای آخر هفته که احتمال می‌دهیم درجه حرارت بالا رود ما پیشنهاد تعطیلی را به هیئت دولت دادیم که برای سلامت مردم هر وقت درجه حرارت بالا رود تعطیلی لازم است و امیدواریم پیشنهاد ما را بپذیرند که این موضوع بسته به پیش‌بینی سازمان هواشناسی تا آخر هفته برای مناطق مورد نیاز مشخص می‌شود.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت گفت: مبنای درنظر گرفته شده دمای هوای بالاتر از ۴۰ درجه است.

Views: 0

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطخبرگزاری مهندس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید