امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 4085 |
تاریخ انتشار : ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ | ارسال توسط :
110 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مصطفی قلی خسروی ریاست اتحادیه مشاوران املاک تهران وپدر مشاوران املاک ایران گفت: ۳۸۶۰ نفر باید در دور اول انتخابات اتحادیه مشاوران املاک تهران می بایست می آمدند تا این انتخابات به حد نصاب می رسید اما از آنجاکه  ۳۴۴۰ نفر آمدند  دور اول انتخابات اتحادیه مشاوران املاک در شهریور ماه سال جاری به حد نصاب نرسید. از همین رو انتخابات دور دوم اتحادیه مشاوران املاک مقرر شد مورخ  ۲۶ مهر ماه در روز سه شنبه در محل مصلی تهران برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری مهندس مصطفی قلی خسروی ریاست اتحادیه مشاران املاک تهران در گفت و با خبرنگار مهندس اعلام کرد  انتخابات در  اتحادیه مشاوران املاک برابر قانون نظام صنفی هر ۴ سال یک با برگزار می شود و  یادآور شد  بنده  افتخار این را دارم  به عنوان نماینده  و خادم اعضای محترم  اتحادیه مشاوران املاک حدود۲۲ سال در هیئت مدیره و ۲۰ سال رئیس هیئت مدیره خدمت کنم اما در طول  ۲۷ سالی که از سال ۷۰ در اتحادیه مشاوران املاک خدمت کردم اولین بار هست شاهد این بودیم انتخابات اتحادیه مشاوران املاک تهران به دور دوم کشیده شد.

مصطفی قلی خسروی ریاست اتحادیه مشاوران املاک تهران و پدر مشاوران املاک گفت: ۳۸۶۰ نفر باید در دور اول انتخابات اتحادیه مشاوران املاک تهران می بایست می آمدند تا این انتخابات به حد نصاب می رسید اما از آنجاکه  ۳۴۴۰ نفر آمدند  دور اول انتخابات اتحادیه مشاوران املاک در شهریور ماه سال جاری به حد نصاب نرسید. از همین رو انتخابات دور دوم اتحادیه مشاوران املاک مقرر شد مورخ  ۲۶ مهر ماه در روز سه شنبه در محل مصلی تهران برگزار شود.

ر

مصطفی قلی خسوری ریاست  اتحادیه مشاران املاک اظهار امیدواری کرد که در دور دوم انتخابات مشاوارن املاک تهران  به حد نصاب خواهد رسید  و در ادامه یادآور شد در نوبت اول انتخابات طبق قانون یک سوم اعضای اتحادیه برای اینکه انتخابات به حد نصاب برسد باید حضور داشته باشند و در دور دوم  به یک چهارم اعضای اتحادیه می بایست به پای صندوق رای بیایند که بنابر آمار موجود در دور دوم انتخابات اتحادیه مشاوران املاک تهران تعداد ۲۷۵۰ نفر باید به پای صندوق رای انتخابات اتحادیه مشاوران املاک استان تهران بیایند که دور دورم انتخابات به حد نصاب برسد و به صورت قانونی برگزار شود و اگر خدای نکرده ۲۶ مهرماه دور دوم انتخابات  به حد نصاب نرسد به سرپرستی موکول خواهد شد و طبق قانون از  سوی اتاق اصتاف نماینده ای به عنوان سرپرست برگزیده خواهد شد که تصمیمات توسط ریاست اتاق امضاء خواهد شد.

پدر املاک ایران،مصطفی قلی خسروی ضمن اظهار تاسف در صورت به حد حساب نرسیدن اعضای اتحادیه مشاوران املاک در تهران ابراز کرد که  اگر این اتفاق چنانچه بیافتد سبب افت جایگاه اتحادیه مشاوران املاک خواهد بود  و اظهار امیدواری کرد که میزان مشارکت  اعضای محترم اتحادیه  در دور دوم انتخابات اتحادیه مشاوران ملاک  حتی بیشتر از حد نصاب در دور اول انتخابات اتحادیه مشاوران املاک تهران منجر شود .

مصطفی قلی خسروی ریاست اتحادیه مشاوران املاک از این تریبون در گفت و گوی خبری با خبرگزاری مهندس از همه اعضای شریف و محترم اتحادیه مشاوران املاک دعوت کرد که برای آینده بهتر صنف مشاوران املاک به پای صندوق های های رای تشریف بیارند و به مانند دوره های قبل با حضور پرشور اعضای عزیز صنف اتحادیه مشاوران املاک اهمیت چایگاه مشاوران املاک را در نگاه ملی ارتقاء ببخشند و تثبیت نمایند.

مصطفی  قلی خسروی  با توجه به دور دوم کشیده شدن انتخابات اتحادیه مشاوران املاک تاکید کرد که این مراحل قانونی انتخابات صنف اتحادیه مشاوران املاک است اما  اعضای عزیز اتحادیه مشاوران املاک توجه داشته باشد که کمیسون نظارت است که ناظر انتخابات است و انتخابات را برگزار می کند و اتحادیه مشاوران املاک در برگزاری انتخابات جز اینکه محل و تجهیزات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات تهیه کند وظیفه ای ندارد که در این خصوص مانند انتخابات ۴ سال قبل محل مصلی که مرکزیت برای سهولت دسترسی به شمال و جنوب و شرق و غرب تهران در نظر گرفته شده است تا اعضای محترم اتحادیه بتوانند به راحتی توسط مترو برای رای گیری تشریف بیارند.

پدر مشاوران املاک ایران،مصطی قلی خسروی ضمن تشکر از حضور پرشور ۳۴۴۰ نفر از اعضای محترم اتحادیه مشاوران املاک تهران در دور اول انتخابات استدعا کرد ۲۶ مهر ماه به پای صندوق های رای تشریف بیارند و برای سرنوشت اتحادیه مشاوران املاک که خانه دوم همه است با انتخاب کاندیداهای شایسته بار دیگر برای ارتقای جایگاه مشاوران املاک سرنوشت ساز باشند.

مصطفی قلی خسروی با توجه به حضور پرشور تا حدود ۱۵۰ عضو کاندید برای رقابت در انتخابات اتحادیه مشاوران املاک تهران سال ۱۴۰۱ در مقایسه با ۴ سال قبل یادآور شد اتحادیه مشاوران املاک فقط نیاز به رئیس ندارد و یادآور شد اتحادیه مشاوران املاک یه رئیس و یک خزانه دار و ۲ معاون برای اتحادیه و در مجموع به ۷ نفر هیئت مدیره نیازدارد .

مصفی قلی خسروی ریاست فعلی اتحادیه به عنوان پیشکسوت و پدر مشاوران املاک ایران تاکید کرد در یک  انتخابات موفق تفکر و خرد جمعی یک هیئت مدیره منجسم  است  که سازنده است و یادآور شد اگر یک هیئت مدیره منتخب شوند که انسجام در آن نباشد و دست و پای رئیس به دلیل نبودن تفکر ،خرد و برنامه جمعی بسته می شود و نمی تواند تصمیم سازنده ای اتخاذ نماید. لذا همینجا استدعا دارم عزیزان کاندید در انتخابات اتحادیه مشاوران املاک تهران به فکر تشکیل یک هیئت مدیره منسجم با نامزدهایی که تفکر و خرد جمعی مشابه و همفکر دارند. باشند  و به جای اینکه  فقط به فکر کرسی ریاست اتحادیه باشند به فکر یک هئیت مدیره منسجم باشند تا منافع اعضای محترم اتحادیه مشاران املاک حفظ شود و بتوانند جهت ارتقای جایگاه و رونق کسب و کار اعضای محترم اتحادیه به پشتوانه حضور جمعی اعضای محترم بهترین تصمیمات و برنامه گرفته و مدون شوند.

Views: 0

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطخبرگزاری مهندس در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید